Du e du och jag e jag.

Man litar alldeles för mycket på sina "vänner", men när man minst annat de så sätter dom kniven i ryggen och jag bara undrar varför man gör så och så skrattar dom åt en när man då har vissa problem... E man en riktig vän då... Nä, dessvärre inte. Skulle vilja beskriva det som en skitstövel och när man sen förklarar hur det ligger till med mera, så vill dom inte fortsätta diskutera de för då inser dom helt plötsligt att dom inte kommer någonstans med de.... Och det e sååå märkligt att dom ska kommentera vad man skriver och sen lägga skulden på mig och påpeka, men så gjorde faktiskt du själv då den gången och sen hahahaha.... Nu e det så att jag har problem och jag gör något åt de och tar tag i det, men det e kanske tid att du tar tag i dina problem. Men det väljer man själv. Jag vill för jag tycker det hjälper mig otroligt mycket och jag utvecklas, men alla e inte som jag. Jag försöker hitta ett sätt och självläka mig, men vissa tar inte tag i sina problem utan låter det vara. Då får jag lite känslan att man ska tycka synd om då och deras problem. Vilket jag absolut inte gör, men jag skrattar inte åt dom för att dom inte mår bra, utan jag bara okej det där e ditt val inte mitt. Vill du ha det svårt men ja ha det då. Jag vill inte leva mitt liv så. Vi alla har vår egna bakgrund som vi ha valt. Jag har dock inte valt min IBS mage, men jag har valt att få leva med den resten av livet och  hitta mina sätt att inte bli dåligt vilket misslyckas totalt ibland. Jag har heller inte valt min emetofobi (kräkfobi), utan det e något som har hänt som barn och det har jag levt med i många år. Men nuuuuu har jg äntligen tagit mig i kragen och sökt hjälp för de för det tar sååååå oerhört mycket på mig och jag mååår så dåligt av de... Tänk om alla kunde ta tag i sina liv och verkligen göra något åt de... Då hade ni kanske inte yttrat er på det viset som ni gör nu. För nu e det en ren avundsjuka för att ni inte e där jag e och söker hjälp och att jag har kommit så långt som jag har gjort och mycket e på egen hand och en del saker har jag fått hjälp med.... Ibland undrar jag om ni e elaka bara för att ni inte har kommit så långt som jag har gjort. Och ja jag kan svara för mig och jag framför min åsikt om den behövs och jag ger min önskan om den behövs. Jag har inte vågat det innan.... Det känns faktiskt bra och skönt...

Trevlig söndag på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0