Nya jobbet

Det nya jobbet som jag började på den 2/5 trivs jag med. Det går bättre och bättre och det e så skönt. Jag har en bra chef som förstår mig och som lyssnar på vad jag har att säga och det e bra. Jag kan berätta saker för honom som han egentligen inte behöver veta, men det e lika bra tycker jag och han e öppen mot mig. 
Jag mår så mycket bättre, men visst har man sina dagar då man tvivlar på att man e rätt kvinna för detta jobbet, men det e väl för att man inte tror på sig själv när det går dåligt eller en dag då saker och ting inte fungerar som det ska. 
Backningen med jiggen går bättre. Det går lite sakta når jag backar in. Men jag kommer oftast fram utan att jag behöver köra fram och göra om de och det e ju så det skall vara. 
Imorgon ska jag köra chefens lastbil. Vilket ska bli kul. På med åksjukearmbanden och sen kör jag och hunden till arbetsplatsen och ser glada ut😊 (null)


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0