Mina barn

Jag vill ge mina barn så mycket. Men allt kan man inte ge. Jag ger dom mycket kärlek på olika sätt. Vi skapar minnen tillsammans som ingen kan ta ifrån oss, för det e mig dom ska komma ihåg hur kul vi hade när dom hade det jobbigt och svårt. 
Jag aktiverar dom på många olika vis och försöker föreviga dessa stunder med bilder. Det e ju inte alltid det går. 
Vi har varit på Leo’s lekland några gånger, vi har spelat massa brädspel, jag har färgat deras hår med en färgbomb, vi har varit nere på stranden, vi har varit i skogen, vi har åkt till stranden och tagit ett kvällsdopp och ätit glass efter åt, vi har haft vattenkrig, vi har gått till lekplatsen, vi har varit med en vän på tropikariet i Helsingborg, vi har turat Helsingborg- Helsingör, vi har varit och badat på Ysrads nya badhus och så har vi varit på Skurups badet. Så nog har vi hunnit med en hel del redan och mer minnen kommer där att bli... Jag bara älskar och göra saker med mina töser... Ett speciellt band skapas som gör att vi kommer närmare varandra.. Mina barn ska ha det bra och trygghet... 

Älskar er❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0