Menskopp

Detta blir kanske ett konstigt inlägg, men vad gör de. 

Jag har ju sett lite reklam på menskoppen och har för några år sedan pratat med en av mina vänner om den. Men har inte kommit till skott. Nu äntligen kom jag till skott. Jag har köpt en i lila. Jag får ju pröva den nu, för när jag åker utomlands ska jag få min mens igen och bindor e ju inte ett alternativ när man e i värmen och sen tampong. Nä, behöva hålla koll på snöret och allt. Nä. Inte bra det heller. Men jag prövar menskoppen innan så ser vi. Den e bra tycker jag. Inget som hänger ut, stannar kvar när man gör 2:an, man luktar inte illa mm. Så jag kommer och fortsätta med den. 

Ni får ha en fortsatt trevlig fredag😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0