1år har gått

Nu idag har det gått 1år. Många tankar som far  igenom huvudet, men så bra allt har blivit.
Jag var så arg, ledsen, förbannad och förtvivlad. Allt har lagt sig nu och man kan blicka framåt. Det e bara en befrielse och slippa leva ihopa med en lögnare. Han ljuger fortfarande och även för sina vänner än idag. Hahaha.. Jag bara funderar på hur mycket psykiskt lidande detta har varit för mig. Jag har kommit såååå mycket längre idag och så mycket starkare man har blivit, men visst jag har mina dipp, men observerat att det e utan medicinering... Efter jag hörde vad dom hade gjort så var jag fast besluten om en skilsmässa.. Viile f-n inte ha tillbaka honom efter att han varit hos henne en natt och rumlat rundor... Nä tack... 
Igår skulle det ha varit vårt 9-år som gifta.. Men va gör det... Bättre och hitta en som älskar en för den man e, än att leva med en lögnare och en jävla mespropp.. 

Idag har jag kommit så långt att jag lyssnar på musik, mediterar och hittar nya vänner och åker iväg på äventyr ensam eller med vänner, kör bil längre sträckor. Detta hade jag inte kunnat om jag hade varit tillsammans med honom. Det e bara positivt det som hände. 
Men för 1år sedan var allt svart.. 
(null)
Då 2017

(null)
Nu 2018


Ha en bra dag😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0