Nytt år

Äntligen e det nytt år och som jag har längtat..  2017 har varit ett helvetes år lite skratt o mycket tårar... 2018 bjuder på så mycket... Skilsmässan e färdig i februari, min YKB e färdig i mars och sen hoppas jag på att få bli kär. Så där galet kär... 
Mina barn kommer varannan vecka och exet e glömt... Jag bara älskar mina barn... Vi sja göra många saker tillsammans... 
Alla som e lögnare och som e falska vill jag inte ha och göra med. Ni kan dra åt???? 
Nu börjar jag om... Jag lever och hag har klarat mig... Jag e stark, men det brister ibland... Men vad fan gör de.. Jag låter min tid gå igenom dom olika fasorna.

Jag vet att det du har gjort och gör just nu kommer och straffa dig.. Något så in i helvete.. Jag håller humöret uppe och du kan stå där med skägget i brevlådan... Kom INTE till mig om det INTE fungerar... I mina ögon e du e NOLLA/LOSER o jag skulle inte vilja knu..a dig eftersom du knu..ar en 45åring nu... Nä. Tack... Äckliga människa...
Du har gjort mig illa i över 8år och du undrar varför du inte fick sex av mig??? Du var inte förtjänt av de.. Och du blir aldrig förtjänt av det i mina ögon.
Du e så falsk och du e en lögnare... Bara så du vet så kommer karma till dig... 

2018 kommer allt vara mitt år på alla sätt och vis..... Barnen och jag kommer o äga...
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0