Sammanfattning 2018

Sammanfattning av 2018

Det har varit många tårar, mycket hat, mycket ilska o besvikelse, sorg, men även en del kärlek, lycka och glädje och tacksamhet, många äventyr med barnen och hunden och även utan dom. Många prövningar som har varit stora och även några små. Många förändringar och allt till det positiva. Många svåra beslut och några lätta. Men f-n vad kul det e när man utmanar sig själv och man klarar de😊
Det e så härligt när kroppen börjar fungera igen😊 Man har varit såååå avtrubbad i många många år😔 Nu börjar allt falla på plats igen. Synen, hörseln, uppmärksamheten på saker och ting, känseln, magkänslan, ja allt vad som händer och sker.. Jag e inte lika orolig längre. Allt löser sig på ett eller ett annat vis... Mina beslut känns rätt.

Jag var iväg på Ekebo festivalen. Det var en stor prövelser för mig. Gå på utedass, fylle hungar som spyr och mycket fylle. Det gick så jäkla bra. Så stolt över mig själv.
Jag har åkt ut och dansat själv. Inga problem. Vad gör man när ingen vill följa med en. 
(null)


Vad det gäller jobb fronten. Så kommer jag söka vidare. Jag vill köra lastbil. Grus o schakt. YKB finns och även släp.😊 

Alla mina nya vänner jag har fått😊 Vilken glädje och lycka😊 Alla dom som har lämnat mig på ett eller ett annat vis😊 Det e absolut deras förlust, inte min😄 Och kan ni inte ta mig för den jag e, så gå, stick och försvinn😊

Jag bara älskar att dansa och jag gör de med och det e ofta. Planerar redan för nästa års dansande. Festivaler, fredagar och lördagar. Ser redan fram emot de😊
Jag älskar mina barn och hund. Alltid, hela tiden❤️ Det gör ont när barnen inte e här hos mig😢 Det e tufft, men jag klara de😊 Jag håller ut med hunden😊 Hunden saknar barnen lika mycket som jag gör😊

Jag har ännu inte hittat kärleken, men vad gör de. Varför stressa? Jag behöver inte stressa med de. Varför släppa in någon på mitt liv igen som jag måste lägga min energi på? Nä. Jag vill lägga den på mina barn o hund just nu.😊 Jag har inte bråttom, för jag har redan två barn och en hund😊
Jag och barnen har hittat på en massa roliga saker. Bad på stranden, bad på Skurups badet, Leos Lekland, skogspromenad och mycket mer😊
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag fortsätter nu min vandring som jag har påbörjat😊 Hitta mig själv igen och gå vidare till GÅ😊 
(null)


Ser fram emot ett 2019 med många fler utmaningar och fortsatt jobb med och arbeta med mig själv och min medvetenhet om livet och vad jag kan göra för den och vad jag kan få tillbaka ifrån den😊❤️

Lev livet fullt ut😊 Vi har bara ett liv och allt kan gå väldigt fort❤️ Allt som händer har en mening, när man kommer på den meningen så vet man oxå varför det var meningen❤️  

Tack alla som har funnits för mig detta året och som har stöttat och pushat mig framåt😊 Ni vet vem ni e❤️

God Jul och Gott Nytt År på Er ALLA🎅




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0