Hört mycket

Jag har fått höra mycket genom mina öron. Dom har kunnat skicka och ringa när som och jag har alltid varit vid deras sida i princip.
Men en dag förändras allt och man e ingenting värd bara för att man har en släckting, vän, någon i familjen osv som säger något som får dom och tro på vad den andre säger. Att allt kan vända så snabbt. Man vänder kappan efter vinden.
Jag har fått höra att jag e en lat snörnos, att jag e en shoppar holicker, att jag e alkolist, att jag ska reda uppsaker med den andre för barnens skull, varför skulle jag vara din vän när jag har känt den andre längre, vi finns här för barnens skull, mm

Men idag visar det att en del e lögnare som tror på lögnare, en del e falska som in i. Dom förtjänar inte min vänskap på någotvis förrän dom kommer och ber om ursäkt för att dom lade sig i. Men dom kommer inte och komma för dom vet innerst inne att dom har gjort fel.

Jag e varken lat eller alkolist. Jag e definitivt ingen shoppe holicker. 
Jag e mamma till mina barn och jag gör allt för dom. Jag skyddar dom, jag älskar dom, jag ger dom trygghet, jag köper inte dom, jag gör saker med dom och skapar minne med dom som dom har nytta av sen:) Jag finns här för mina barn. Jag står upp för mina barn. Jag e glad att barnen e hos mig och att jag ibland får fler dagar med er än den andre. Det kan ju bara betyda en sak och det säger jag inte här... Jag hade gärna haft er på heltid med och det blir kanske så med... Det e bara till och vänta och se... Väntar med spänning... 

Trevlig dag på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0