Bekant eller ingenting alls

Gud så besviken jag blir. Här kommer du och gnäller och bråkar med mig om varför jag gratis och gå ut och dansa och varför jag inte har tid och lägga ner på att gå ut och äta mat med er eller åka ända upp till Sundspärlan och dansa med dig. Had du bara lagt ner lite tid och komma hem till mig någon gång så hade det varit en helt annan sak. Eller som den gången vi satte ett datum och sen du ändrade de för att du inte kunde. Då satt jag där hemma själv och ugglade. Tack för den. Nä. Bråka och ställa till med liv kunde du, men och förstå andra det hade du svårt för. Alltså gå enligt din pipa. Och sen gnäller man inte över en sak och ställer till en stor scen av de och sen "ställer man in" evenemanget och säger inte varför och sen har man det ändå. Där bet du dig allt i röven själva. Va du till mig en gång eller om och om igen som i detta fallet och du förtjänar inte mig som vän. 
Du e så avundsjuk för att jag mår bra och för att jag klarar mig utan att behöva vara tillsammans med mågon karl. Du skyller allt på att du inte mår bra osv. Men gör något åt det då. Det gjorde jag och jag gör det fortfarande. Nu slipper jag spilla min energi på dig och dina dumma bråk och allt som du anklagar mig för. Jag redovisade för dig och tyckte att jag skulle växa upp. Det var nog så att du ska växa upp och ha rent mjöl i din påse innan du går på mig. Du sa att jag hade varit ute dansat när jag har barnen och struntade i er middag och jag bad om ett datum. Jag redovisade och det visade sig att jag hade inte barnen den helgen och jag var iväg på dagen utan barn. Var och åt kräftor på kvällen och dansade på natten. Jag ville inte åka med er för ni skulle gå på Thai eller vad det var för något och sen innne i Malmö. Jag gillar inte Malmö och har aldrig gjort. Jag har följt med er ut utan och säga något. Jag gillar inte och sjung, men har ändå följt med. Jag gillar inte och dricka och gå till baren, ändå har jag följt med. Nu satte jag ner foten och sa att jag tycker inte om detta. Då var det inte okej. Du valde och flytta. Ditt val. Inte mitt och då försämrades vår relation. Fortfarande dit val. Varför skulle jag åka in till dig, när du inte kan komma till mig. Vi har lika långt. Nä du. Så fort allting går din väg var allt okej. Men när jag inte ville mer så var det inte okej längre. Jag sa att det blir inga spontana besök om du flyttar. Jag gjorde några. Hämtade dig några gånger om du ville följa med och handla osv. Men det betydde inte så mycket för dig. För enligt dig gjorde jag bara två spontana besök. Det e de du kommer ihåg. Men jag kommer ihåg att du har inte varit hären enda gång. Jag blir så trött. Du har hoppat på mig tillräckligt nu med dina dumheter. 
Ja. Jag blev ju påhoppad om djuren med. Att jag inte skulle klanka ner på dig för att du inte var med på ditt djurs hela avlivning. Jag har ALDRIG nämt dig. JAG sa bara vad jag tycker e bra för migoch vad JAG har gjort för mina djur i dom olika omständigheterna som du överhuvudtaget inte vet något om.

Alltså så förbaskad jag blir. Jag hatar och bli påhoppad.... Mitt råd till dig.... Sök hjälp för det hjälper:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0