Mycket negativt

Jag har skrivit mycket negativt på min blogg och det e tråkigt, men det måste ut. Jag ska bli bättre på den biten med. Men det e svårt när man mår dåligt och e nere i en svacka. Men allt kommer o vända, det lovar jag er.. Det synd man ska gå igenom allt man går igenom. Tänk så lätt allt hade varit om man inte hade gått igenom det. Då hade man inte lärt sig något. Detta har jag lärt mig massor på. Måste dock bli bättre på och säga ifrån och visa att nu räcker de.. Vissa trycker ner en och behandlar en illa.. Faktiskt så som psykningar. Det e inte kul. När man väl finner något bra på en sak blir det skit i andra ändan. Så nu ska man ta nya tag. Jag gör små förbättringar hela tiden. Jag får mycket beröm och det e skönt. 
Jag e en negativ människa just nu och orkar inte vara något annat. Jag blir så trött o sur... 

Jag träffade en kille när jag var ute i lördags som jag har haft lite kontakt med. Mer dummare människa än han får man leta efter.. Bara för att jag var artig och sa hej och ville prata för och ge de en ärlig chans, så trodde han att jag var intresserad av honom, men helt ärligt. Kan jag inte prata med dig utan att jag e intresserad?! Vilken planet kommer du ifrån??? Nä. Tack. Stick o brinn... 
Men jag träffade på jordnöten.. Gisses det var inte igår kul som vanligt var de. Han ville följa med mig hem, men nej tack. Du e för full och vilken nytta har jag av dig där hemma??? Hahaha. Lite smått o gott vad som kan hända en helg när man e ute.

Kram o god natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0