Fy så ful gjort

Det var riktigt fult gjort, men vad gör de. Jag löste de ändå. Att du som människa och har mage att bara ljuga och fortsätta vara knäpp en trappa upp.. Helt ärligt. Jag trodde du hade  någon stake eller en ryggrad, men nej.. Du e en mes, en mus och en riktig feg skit i mina ögon.. Du har sjunkit så lågt, så det e lättare att gå över dig än och gå runt dig och det e jag så glad för. Glad att du försvann ur mitt liv.. Du trodde verkligen att du sabbade något igår. Men ack nä. Min dag blev 100% bättre och mer roligare.. För du visade verkligen hur barnslig du e och hur omogen du e.. Och du trodde att du åter igen skulle förstöra..  Fy för dig. Hur ville jag ens ta i dig? Hur kan jag bara ha tillåtet mig och blunda för alla dina lögner i så många år? Och det du stal? Jag fattar inte.. Dum som trodde på dig bara... Nu vet jag och du e falsk på alla sätt och vis och likaså den andra. Tur att man inte e rädd för någon av er även om våld mot mig förekom från en av er. Det visar bara vilka ynkryggar ni e och hur svag ni e..

Glad idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0