Förvirrad

Just nu e jag så förvirrad. Jag e i e situation som jag inte vet varken ut eller in. Har så svårt för o tolka och läsa av. Man får ett svar och sen görs det ändå tvärtom. Visst e det kul, men vilket budska ger det inte en då. Svårt var det redan innan eftersom sanningen kom fram och ett blankt nä..  Det e så jobbigt. Jag vet vad jag vill o vart jag e på väg. Minst ett år som singel och dansa och ha kul och sen kan jag börja tänka på att hitta någon som vill vara med mig och ta mig för den jag e.. Huvudet snurrar och man e förvirrad.. Man försöker lägga det på "hyllan", men det e svårt. Mitt hjärta har fångat upp det redan när jag var tonåring och där finns alltid en plats bara för dig.. När du väl inte finns där och inte längre bryr dig gör det ont och hjärtat blir tomt för en stund, men så kommer ett hej eller god morgon eller något annat och då fylls det hålet igen igen.. Men så kommer det och få bli.. En dag kommer jag och säga att det e bra och inget lek mer. Antingen eller.. Annars kommer det antagligen och knäcka mig.. Jag funderar redan på frågan som ställdes.. Försöker slå bort tankarna och bara se det som något bra och trevligt.. 

Det e så jobbigt när man går och väntar o väntar. Jag e rädd om det jag har för allt kan vända så snabbt. En del förstår och andra inte. Så e de bara. 

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0