Åker iväg

Jag åker ofta iväg sent på fredag o lördag kvällen. Jag åker ut och dansar själv och utan fylle i kroppen. Det e så skönt o komma iväg och så roligt. Man träffar på många olika sorters män. Vissa fula som f-n och andra snygga som tusan och vissa e bara dryga. Jag har fått nr av någon som vill att jag ska ringa dom.. Alltså nä jag tror inte de.. Gå o klipp dig o raka av skägget. Det var mycket snuskigt o äckligt. Men jag älskar o dansa.

Jag har även varit nere på crossbanan. Jag älska ljudet av 4-taktare och doften och vissa ser riktigt bra ut i crosskläder.. Man tittar mer än en gång om jag säger så.. Mums mums. 
Nu väntas lite folkrace, rally mm. Jag och motorsport. Så det e underbart och vara singel. Jag kan köra när jag vill och vara vart jag vill... Jag älskar de😊 Jag ska vara själv ett år har jag sagt.. Mitt år, där jag kan göra vad jag vill, så jäkla skönt.. 

Nu måste jag sova natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0