Omstart på livet

Snart blir det en omstart på livet. Jag kommer snart få min egna bostad och kunna leva mitt liv med mina barn varannan vecka. Det blir skönt och få ett avslut på det gamla och tråkiga och komma in i nytt och massa roliga grejor.


Jag kommer även göra en omstart på Facebook. Eftersom jag har min blogg kommer jag skriva tråkigheterna i den och givetvis roligheter oxå. Men eftersom många använder Facebook som en blogg och skriver massa dumma saker där, så kommer jag och skriva dom roliga, glada och positiva stunderna där i stället... Det kommer och göra mig lyckligare, gladare och mer positiv....
Jag har liksom fått nog på Facebook av sådana som bara skriver negativa, dumma, trakasserande och korkade saker.... Ja. Jag vet att jag själv har gjort det... Men jag kommer och göra en omstart här med... Det var bara för man skulle ha lite sympati och få höra hur snäll man va eller andra som tyckte tvärtom osv... Och det behöver jag absolut inte mer... Jag vet vart jag står och vart jag vill komma med mitt liv och det e faktiskt inte jag som e dum i huvudet... Det e andra som har försökt och få mig till och vara de... Det e egentligen helt sinnessjukt.... Nu vet jag, då visste jag inte... Så det e så skönt nu när snart alla knutarna e upplösta och en del vänner e avpoliterade här ifrån....

Det e bättre och ha få riktiga vänner än och ha många falska vänner...

Tack och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0