Gör det lättare

Alltså gisses vad många gör det lättare för mig att ta bra beslut. Tack vare era svar och hur ni skriver o vad ni gör så blir valen så mycket lättare för mig. 
Man ser bara på killarna man har pratat med. Alltså den ena var sambo, den andre gift, den tredje ville bara ha sex o mys och sen fjärde ville oxå bara ha sex o mys. Alltså. Blääää. Säger jag... Jag vill inte bara ha de. Jsg vill ha så mycket annat.
Man ser oxå bland sina vänner, familj och bekanta. Dom sorterar ut sig själv och det e så skönt att jag slipper o ta dom besluten. Det e likadant när någon blockerar mig på FB. Ett bra val, för då slipper jag se dom och jag slapp ta det beslutet och då vet man oxå att det var ingen bra vän, bekant osv... Och likadant när det gäller andra saker. Alltså, Ska jag ha hund igen så blir det definitivt en ny Podengo Portugues Liso/pequeno. Ingen stor hund här inte. Jag älska min lilla Qita...
Nä. Det e bra när andra fixar sådana svåra beslut till en. 
Visst hag ta beslut själv med, men det e inte många. Just nu visar många vad dom går för på olikavis och det e ju riktigt bra tycker jag... Bakom den fulaste stenen gömmer sig den fulaste räven och det e fan i mig sant... Bara älska när allt visar sig. Men kom inte sen och be om hjälp eller något annat för då e det försent... Så gör ni något nu som gör det lättare för mig att välja, så kom inte sen och fråga för då e det försent....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0