Leos lekland

Idag har jag och barnen varit på Leos lekland. Dom älskade det. Så i morgon åker vi igen. Det blev ett snabbt avslut då den minsta fick ont. Vi visste inte var det var så vi åkte hem direkt.
Dom har haft så roligt idag så jag vill att vi hör om det i morgon även om det e nyårs afton.. Mina barn ska ha det bästa ända in i det sista med mig.. När jag lämnar barnen kl 18 i morgon, så e det bara jag och hunden..

Jag träffade en del bekanta och vänner inne på Leos lekland idag. Så häligt.. Imorgon komner ännu en vän till min lilla familj och vara där och det e härligt.
Imorgon ska vi ha kul så det skriker om de..

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0