Kär

Det e så jobbigt när man e kär. Varför berättade jag det för honom?? Jag visste vad han ville. Han har redan sagt att han inte känner något för mig och jag har accepterat det. Det e helt okej. Men låt mig bara få vara lycklig ett litet tag. Bara få vara din lyckligaste vän som har fått känna på att bli sådär hopplöst kär igen. Även om du inte e de, men låt mig få vara det och snälla låt mig få vara din vän precis som innan du fick reda på de. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag kommer aldrig sluta tänka på dig. Så många bra stunder som jag vill komma ihåg o som jag vill uppleva igen och igen och igen. Du gör bara allt så rätt och allt blir rätt med. Inte många som har lyckats med det och inte många som har klarat av det. Eller som inte ens fått chansen för jag har avvisat dom innan. För jag har bara haft dig i mina tankar. Du e den bästa och förblir så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0