Falska o lögnare

Falska människor och lögnare e det värsta jag vet... Tvi fy fan för sådana människor... Dom e inte värd en rutten sill ens... Varför kan man inte vara ärlig?? Varför e det så svårt?? Gång på gång på gång så ljuger man o e falsk... Men det e bra för så mycket dom sumpar för sig själv o det e ju bra... Tro inte att ni ska komma och be och få träffa barnen medan jag har dom för jag har ingen anledning och köra iväg till någon med mina barn... Jag som har varit så snäll, men nu e det slut med det... Jag klarar mig utan er... Ni har visat hur falska o vilka lögnaktiga människor ni e... Tvi fan för er.... Hoppas karma kommer en dag... För karma is a bitch... 
Jag har redan fått min karma, så nu skickar jag den vidare till dom absolut vidrigaste familjerna som finns... 
Varför e man så feg och inte vågar säga som det e?? Varför???

Det vi tummade på sista gången idag i din trädgård, betyder absolut ingenting för mig... Jag har tummat en gång och då e det de som gäller och den chansen fördärvade du bra. Din lögnare och falsk e du med... 

Du måste tycka att det e kul och trigga igång mig, för du gör det allt oftare och oftare... Annars hade du låtit bli... En gång lögnare alltid lögnare... Karma kommer.. Jag lovar dig... 

Glömmer inte när du satt och bölade på trappan för att hon inte hade fått veta att vi körde ihopa i samma bil och hon blev sur på dig... Och sen tog det slut för du vågade inte mer.... 

Jag säger bara Mohahahaha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0