Börjar vakna

Det har varit så mycket negativt skrivet här, men nu kommer faktiskt något positivt.. Jag har börjat vakna.. Jag har vaknat ur denna mardröm.. Allt kan bara bli bättre för mig.. Tack vare e mycket ledsam jul har där hänt något som fick mig att vakna upp.. Snäll e jag, men kommer inte ta fler lögner och falska människor.. Mycket bra att dom visar sitt rätta jag... Mina barn e alltid välkomna hem till mig.. Mina barn fick själv höra sin pappa berätta att han hade ljugit för mig igen.. Jag har gjort ett test som visar om han fortsätter och ljuga och ja tänk för att han gör de.. Han skulle kasta mina bilder som var på mig och mina diplom. Hittade dom i  en sopsäck som låg i garaget som skulle kastas.. Undrar hur den kommit ut där.. Hmmmm. Måste vara spöket Laban som har lagt det där nere.. 

Jag har få vänner, men dom e riktiga. En av dom e väldigt skarp av sig... Jag älskar de.. Den personen kan berätta precis hur de e och säger sanningen som det e och så många bra råd den personen har.. Man blir ledsen ibland, men vad fan gör de.. Den personen har verkligen fått mig att tänka om och börja vända på saker... Det tar tid, men nu börjar det hända saker... Så jäkla härligt efter en super dålig jul... Och senhård komner jag och vara på reglerna om pappan ska bli hårdare mot mig... Det slår tillbaka och det e skönt... Det e inte jag som har lämnat familjen... Jag ville, men vände och kom hem igen för pappan ville de... Dum som jag var... Men nu ligger jag med ett leende i sängen och tittar på mina barn och min hund ligger här hos mig... Vad gör mig lycklig?? Jo. Mina barn o hunden förstås... Skit i det andra... Snart nytt år... Har inte en aning hur o vart jag ska fira den.. Det oroar mig inte ett dugg.. Sitter gärna hemma och bara e.. Barnen ska lämnas kl 18 på nyårsafton... Sen e det min kväll... Med eller utan sällskap.. Det får tiden utvisa... Men just nu börjar allt och komma upp till ytan.. Det e alla dom dära känslorna som man ska gå igenom och dom e jobbiga... Men efter regn kommer solsken... 

2018 kommer och bjuda på så mycket... 

Allt har en mening.
Positivt tänkande, får en att komma framåt

Kram o god natt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0