Allt i ett

Dom man trodde var sina vänner finns inte längre hos mig, för ingen av dom har brytt sig nu när läget e som det e. Vissa som man hade som sina vänner och blev bättre efteråt var inte bra det heller. Så mina riktiga vänner e några stycken och om ni läser detta så vet ni vem ni e. Ni finns här verkligen för mig.. Ni ringer och sms:ar eller hör av er på något annat sätt och det uppskattas så mycket.. Ni andra som tror att vi e riktiga vänner.. Det e vi inte längre.. Ni e numera bara bekanta... Och en del e falska, en del e lögnare och en del e ingenting... Snacka det kan ni, men det e oxå allt... Många blockerar mig på Facebook, men det visar bara att ni e losers och inget annat.. Vissa tror kanske att jag ska framföra deras företag, men nä.. Absolut inte... Vissa tror jag kommer och fortsätta att vara snäll. Nä, varför ska jag vara de?.. Har ingen rätt och tänka på er mer och det e skönt...

Jag kommer nu mera fokusera på mitt eget och barnens saker, mina nära o kära som håller mitt hjärta varmt, mina riktiga vänner... 
Ni andra, ni, ni, ni... Nä. Finner inga ord för er... 

Mina barn gör allt och så duktiga dom e.. Dom vill alltid överraska sin mamma och det glädjer mig verkligen. Dom hjälper mig o städa, dom hjälper mig och tvätta... Det e så härligt.. 
Jag älskar er<3 Ni gör mitt liv viktigt för mig <3
Min hund<3 När barnen e hos sin pappa och jag e själv, som hon stöttar mig<3

Min familj e samlad
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0