Otacksam

Så skönt när man känner att man kan ta tillbaka kläder som man gett bort till otacksamma människor. Jag säljer hellre mina barnkläder än och ger bort dom. Men när man märker att dom e otacksamma varför ska man göra det då???? Nå way... Jag e snäll i många lägen men inte denna gången och det har personen själv ifråga själv val. Väljer man och lyssna på någon annan får man själv skylla sig. Snäll i många lägen men inte nu. Kommer och ta tillbaka vart ända klädesplagg. Om den pesonen behöver. Varsågod och köp själv för dina sex kronor som du har kvar. I detta fallet bryr jag mig inte. Du valde själv och lyssna på fel person..... Och i och med det kommer jag absolut inte hjälpa dig och du får inte ett dugg i från mina barn då det e jag som har hand om deras kläder.... Sorry men så e livet för dig... Jag e snäll när du e snäll till mig... Annars far åt skogen... Jag hjälper ingen längre.... 


Tyvärr e det så.... Har hjälpt för många som e oerhört otacksamma och inklusive du....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0