Fortsatt utredning 4

Jag e iväg lite då och då på min utredning. Har inte så många gånger kvar hos Psykologen. Men vi har kommit så långt att jag har Dyslexi. Jag tror att vi skall kolla om jag har adhd eller add. Men det kommer senare. Jag har börjat ta min medicin. Jag började med den den 15/2. Man blir väldigt trött av den. Kroppen e typ avslappnad hela tiden. Så känns det i alla fall. Man känner sig lugnare i både kropp och knopp. Och det e skönt. 
Jag kommer och bli skickad vidare för vidare utredning.
 
Denna depressionen har kommit i samband med allt hårt arbete i skolan. Då man inte förstod att något var fel. Jag har alltid gjort mina läxor och jag har alltid fått kämpa som en gris, men ändå blev det inte bättre. Men nu har jag fått ett svar iallafall och det e skönt. Så jag fortsätter mitt hårda slit med och förstå saker och ting och våga fråga när jag inte förstår.
 
Puss och kram Andrea 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0