Buzza om Bic Soleil Secret

Jag e en Buzzador och kom med i kampanjen om 2-i-1 rakhyvel med en bikini timmer som följer med och den heter Bic Soleil Secret.
 
Ja.Nu har alla 3 prov paketen rakhyvlar hittat till nya hem. Så nu väntar jag bara på att dom skall bli prövade innan slutdatumet så jag kan skicka in en Slut rapport.
Själv har jag prövat den på benen och i armhålorna. Den rakade bort håret lätt som en plätt. Jag e mer än nöjd med den och den e vass. Har dock ej skuret mig än. Så nu e det bara bikini linjen som skall fixas till oxå. Men det får ju bli till Midsommar ju. Då skall man vara extra fin😉
 Benen fick sig en rakning 
 
 Armhålorna fick sig en rakning
 
Trevlig kväll😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0