Förberedning inför Coloskopi undersökningen

Ja. Då gör vi det roliga nu och sitter på toaletten. Man får dricka 1liter vatten som där e ner blandat laxeingsmedel i och som e smaksatt med citron. Det smakar skit och sen skiter man så in i helvete. Detta ska drickas på 1 timme. Så man ska dricka 250ml varje kvart ungefär. Detta e tortyr för mig och min rumpa. Jag kan ju säga att det svider redan och jag e inte färdig än och sen skall jag på det en gång till i morgon bitti  kl 8.00. Undersökningen kommer och ske på eftermiddagen. Så det kommer och bli en natt på soffan här nere. Nära och bra till toan skall det vara.
Och någon mat blir  det  inte förrän allt e färdigt och jag har kommit hem. Så man kommer vara vrål hungrig och ha ett humör som inte e bra. Nu har jag äntligen druckit 1liter med laxeingsmedel. Nu väntar 1/2 liter saft på mig som oxå ska ner. Se får jag bara dricka klar tunn  dryck. Detta ska nog gå bra, men det e jobbigt. Jag sitter på dass hela tiden. För annars hinner jag inte och då kommer det i byxorna och det vill jag inte.
Mjukt ska det vara när man sitter på dass och man måste  torka sig och lite läs lektyr med ☺
 
Puss Andrea😚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0