Coloskopi undersökningen

Nu e Coloskopi  undersökningen gjord. Jag var där inne klockan 14.00 idag. Sköterskan gav mig både lugnande och avslappnande medel. Så hela undersökningen gick perfekt och jag känner mig nöjd. Magen känns dock lite orolig än och jag har fortfarande ont i röven av allt  skitande. Jag fick ju ta en omgång laxeringsmedel i morse igen. Det kändes som man kissade när man bajsade. Lite konstigt eller egentligen inte. Men men nu e det gjort och jag har fått äta och det var gott. Så nu skall jag gå och ta en god macka med ägg och räkor och kaviar eller majonnäs. Har inte riktigt bestämt mig än.
 
Jag glömde och berätta att allt såg bra ut och dom tog inga prover alls inne i tjocktarmen.
Så nu får vi se vad dom säger om det och vad det blir av det hela.
 
Puss Andrea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0