Väntan e lång

Väntan e lång. Men det kommer nog och lösa sig i slut ändan. Allt kommer och ta tid och allt kommer och göra ont, men jag kommer och få ett svar så småningom. Jag e den jag e och dom som inte förstå får vänta och förstå. Jag kan inte trolla. Men ett svar lär komma. vet inte när, var och hur. Dom som kan och vill får vara mina vänner tills dess och dom som inte vill får hålla sig bort. E trött på allt just nu och tänker inte ta mer skit och osanning. Men några jobbiga månader kommer det och bli och jag hoppas åter igen på ett svar så jag kan släppa allt och gå vidare med ett leende. Även om svaren e negativa eller positiva så kommer jag och vara glad i alla fall. Och det e ju det som e huvudsaken. Ett svar vill man alltid ha.

Dess värre tror jag en depression har smugit sig fram, men tyvärr förstår och ser inte folk det på mig. Men så e det. Ni får ta det som det e eller så låt bli. Jag klarade mig sist, så jag skall nog klara mig igenom det igen. Det tar tid och det e inget som går över på en vecka. Bara så ni alla vet. Jag gråter om dagarna och jag gråter om nätterna. Jag gråter när ingen ser. Jag hoppas att ni förstår, men har man inte varit där själv så e det svårt för andra och förstå. Jag hoppas att det hjälper e lite mer nu. Jagar en dag i taget och planerar inte speciellt mycket just nu. Jag tar det som det kommer.

Min hjälp e på väg, allt tar bara lite längre tid.

Ha en bra dag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0