Kort stubin och mig som människa

Jag som människa e jag och du som människa e du. Alla e olika och ingen e perfekt, men fan vad många där e som bryr sig om att jag har kort stubin. Jag har varit så här ända sen jag var liten. Det e inget som har kommit nu direkt och jag e så här som människa, så antingen accepterar ni det eller respekterar det eller så stick och brin med er. Ta mig som jag e eller låt bli. Där e ingen som e perfekt. Jag e rak och ärlig och säger som det e. Ta det som det e eller försvinn. Jag tänker verkligen inte spilla någon tid på den som inte kan ta mig för den jag e. Och den som har ett ont öga mot mig och min familj kan dra åt skogen. Vi kommer inte spilla någon tid på er inte ens om ni ber om hjälp. Vår hjälp till och hjälpa andra e borta. Vi kommer och se om vårt eget nu.

Jag e så less på allt detta skit nu. Så jag hoppas att ni förstår. Eller??

Ta mig för den jag e eller låt bli, men försvinn då. Jag tänker verkligen inte spilla någon tid på er mer.
Min energi lägger jag gärna på min familj i stället.

God natt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0