Idag blev man 30-år

Idag e det min födelsedag och jag har lämnar 20-serien och gått in i 30-serien. Nu e man gammal. Har inte kunnat sova i natt då jag har varit nervös. Jag har inte denna dagen under kontroll alls, utan det e Mattias som vet vad som händer och vem som kommer.

Jag säger i alla fall att här e öppet hus hela dagen för den som vill komma :) Slå en pling till Mattias och hör annars :)

Nu e jag 30-år och gammal kärring och det e hemskt, men och andra sidan e jag på andra sidan om linjen, alltså på den sidan där Älsklingen oxå e:)
Jag tackar så mycket för alla presenter jag har fått och alla som har varit här och gjort min dag. Vi kommer och hålla en större fest till sommaren för våra vänner och släktingar och familjemedlemmar. Men inbjudningskorten kommer:) Det e ju så att Älsklingen fyller ju 35år, så det passa bra:)
Tack än en gång och ha det bra så länge:)

18/7-2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0