Fortsatt utredning 3

Igår var jag hos psykologen igen. Vi pratade lite om allting och sen fick jag en hemuppgift som jag ska göra tills vi träffas nästa gång i februari. Vi ska även göra ett dyslexi test, men det blir inte förräns nästa gång eller nästa gång ingen. Hon tyckte även att jag skulle ringa till min läkare för att få tabletter mot depressionen för och kunna attackera den från fler håll och för att jag skall orka med allt. Det lär ju bli jobbigare. Jag ska ju jobba heltid, gubben jobbar heltid, två Små barn och en depression på det och sen en utredning och sen trivseln på min arbetsplats. Allt detta kommer förmodligen och ta kål på mig med tiden. Jag e egentligen motsträvlig till och ta tabletter för depressionen för jag vill klara det utan. Det e mitt mål. Mattias vill inte heller att jag ska ta tabletter, så jag vet inte hur jag ska göra. 
Jag får i alla fall ringa till läkaren och prata med en, så får vi se vad dom säger och hur jag gör.  
Jag mådde mycket bättre igår. Fick en svacka på Juldagens kväll/natt och sen fortsatte det på Annandagen. Men så fort vi kom igång med och renovering så började det släppa. Igår var vi ute och fick sol och det hjälpte lite grann. 
 
Kram Andrea♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0