Fortsatt utredning 2

Idag har jag varit iväg på min fortsatta utredning. Just nu har jag en lite deprission. Det e skönt att den e liten och att jag har kommit ut från den stora jag hade i Vintras/våras och i somras. Jag fick fylla i en blankett om deprission idag. Det var så jag fick reda på hur läger e.
Jag kommer även och bli iväg skickad för mer utredning. Dom ska se om jag har någon form av en diagnos. Det e skönt att det blir gjort, men det e synd att ingen annan har märkt något alla dom andra åren och i skolan. Snacka om att jag har döljt det bra för alla. Kanske inte så bra idag, men bättre sent än aldrig.
En ny tid e satt och jag hoppas på att det blir fler så man kan få ännu mer hjälp.

Puss och God natt ☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0