Barn loppis den 29/9

Wiiihooo. Nu ska vi ut och stå på Barnloppis. Det blir på söndag den 29/9 kl 10.00-13.00 i Folkets hus i Skurup. Så när jag kommer hem, ska jag/vi rota igenom allt vad vi har till barn som vi vill göra oss av med som dom inte använder längre:) Allt i från kläder till leksaker mm:) Jag bara längtar. Jag tycker det e så roligt:) Om där e någon som vill passa barnen mellan 8.45-13.30, så får ni gärna det och Anmälan till och passa barnen e bindande. Hehehe. Ni vet ju varför jag skriver så:)
Det var tur att jag fick tag på den som håller i det, för där var bara ett bord kvar när jag ringde..

Kom och fynda:)


Där kommer fler loppisar i oktober och november på Ågården i Skivarp. 

13/10 Loppis Ågården kl 13-16
26/10 Barnloppis Ågården kl 11-14
24/11 Loppis Ågården kl 13-16










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0