Mycket som sker:)

Ja. Här e mycket som sker här hemma:) 

Som jag skrev i morse så satt jag och skett och det har jag fått göra hela morgonen:( Ont någonstans. Jaaaa jag e sår i röven nuuuu, men det går väl över igen. Men frukosten e intagen och nu håller jag på och dricka mitt te:)

Ja, nästa händelse e ju att Filicia har fått opererat in rör i öronen. Det blev den 8 oktober kl 7.30 på Öron, näsa, hals avdelningen. Allt gick jättebra och allt går bra nu. Talet har börjat komma allt mer oxå:)

Min stora tjej åkte på halsfluss och öroninflammation den 28 september. Så det blev hämtning från dagis på fredagen. Nu mår hon bra igen. Tror dock att hörseln blivit lite sämre eller så e det intresse filtret som e inkopplat. 

Vi har ju en liten olycksfågel här hemma och det e Filicia. Hon trillade ner från en tripp trapp stol och slog i munnen i mittsträvan på gaveln och där åkte läppen både på insidan och utsidan. Jag säger bara ajaj ont. 

Filippa har ju varit hos farmor och farfar en hel vecka. Lilla Filicia var lite lugnare än vanligt då, så nu ser man att dom triggar igång varandra när båda e hemma:) Kallas även syskon kärlek:) <3

Vi har lagt ut S80 T6 på blocket, för den ska säljas eller bytas. Vi vill ha en kombi bil med drag i stället. Så e någon intresserad kan ni ju alltid höra av er:) 

Vi har även varit ute i trädgården och klippt gräsmattan och klippt alla häckarna. Vi hade ont överallt, men speciellt i ryggen. Så trädgården e färdig inför vintern nu. Potatisarna e uppe och tomaterna hänger upp och ner i uthuset:)

Vi har även varit på en loppis, men det gick inte så bra denna gången, men nästa gång går det kanske bättre. Men huvudsaken e ju att det e kul och göra det:) Denna gången blev det två bord och klädhängare. Nästa gång blir det 2 bord igen och en klädhängare. Denna gången ska dom ta betalt för klädhängarna med:) Jaja. Lite si och så där med det, men jag förstår dom med:) 











Jag vill tacka alla som hjälper oss på olika sätt med och passa våra barn och djur. Utan er hade vi nog inte klarat oss:) Ni e guld värda <3

Ja detta var lite smått och gott om allt, så ha en fortsatt trevlig söndag:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0