God morgon på er alla

Ja klockan e 05.27 på morgonen och jag sitter och skiter. Jag fick världens kramp i tarmen och kan inte sova... Men så kan det vara ibland. 

Vill bara säga att kräftskivan igår var rolig.. Det blev ju en del snapsar, vin och Mora Nisse och whisky förstås, så det e ju inte konstigt att mina tarmar bråkar idag. Ja jag glömde ju kräftorna och räkorna. Dom e oxå goda. Tack mina föräldrar för att ni anordnade den årliga kräftskivan och alla gästerna som var där:)

Då jag inte e van och dricka så snurrade det i huvudet nr jag lade mig i natt, men man vet ju att det går över igen:)

Hoppas att ni har sovit gott:)

Nu får jag skita vidare och sen gå och vila en stund igen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0