Vi känner oss ensamma

Ja, hur ska man beskriva att man känner sig ensam. Jo, innan vi var med i Lyxfällan hade vi många vänner man umgicks med, men efter dom hade sänt programmet försvann våra vänner. Så nu umgås man bara med nära och kära familje medlemmar och det tycker jag känns tråkigt. Man kan ju kanske vända på steken och säga att dom som försvann var inga riktiga vänner utan bara något som bara var där just då och när dom sen såg våra problem så försvann dom och det ju då man behöver dom som mest, för och få lite stötting båda två eller alla 4. Man orkar inte och stå och dra i vännerna för man vill träffa dom. Jag frågar numera en gång och sen lägger jag det på is en tid för och se vad som händer. För mig känns det som om man tjatar till sig en träff med dom man frågar och nu orkar jag inte mer. Och det e ju synd. Där e jättemånga som jag skulle vilja träffa och prata med och bara ta en kopp kaffe/te och prata med en liten stund om man nu inte har så mycket tid över. 
Och en annan sak e kanske att man e olika och har olika syn på saker och ting, men det måste man ju få ha. Det tycker jag e bra, annars hade man inte haft något och prata om alls. Jag bara älskar och diskutera för och komma på och få höra andras tycke och tänkande om andra saker. Sen brukar jag gå och fundera på det och komma fram till något bra och något dåligt. Men, men. Helgen har varit bra. Har träffat mina två systrar och barn och den eness gubbe. Och sen en runda till mina föräldrar igår kväll på en kopp kaffe och kaka:) Mycket trevligt hade vi, tyckte jag:)

Kram på er alla där ute:) <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0