Ekonomin och människor olika tycken

Ja. Nu måste jag bara få skriva av mig. Har suttit och funderat och pratat med mig själv om det här med ekonomi. Vissa människor har förståelse och vissa människor har det inte. Var inne på Lyxfällans gilla sida på FB och där e ju många kommentarer. Oj vad många som e så duktiga med sin ekonomi, men sen och andra sidan så har dom kanske inte alla årorna i vattnet eller alla hästarna i stallet. Jag blir så jävla förbannad på just dom. Dom sitter och klankar ner på oss som har det svårt med ekonomin på olika vis. Men om dom har bra ekonomi och ligger bra på det. Varför skriva och läsa om oss andra och störa sig på oss. Det e väl bättre ni lägger mer energi på andra som röker, dricker alkohol, droger, snusar mm. Dom behöver det mer än vi som har fått hjälp och förstår vad vi har gjort för fel efter genom gångarna. Vi som har/hade problem med ekonomin e inte mer dumma än andra människor som har bra ekonomi. Så håll det för er själv och ta tag i det ni har problem med istället och va glad för vår skull i stället att vi fått hjälp på ett bra vis och ett annat tänkande vad det gäller ekonomi. 

Visst får man ha olika åsikter om det hela, men vissa saker kan dom behålla för sig själva..

Jag e tacksam för alla dom människorna som berömmer oss, för att det värmer så mycket att vi har tagit vårt förnuft tillfånga. Så jag säger bara; Ni som har problem med ekonomin. Försök och ta tag i den och sök hjälp. Det behöver inte vara till Lyxfällan. Där finns andra sätt med. 

Så lycka till alla där ute som hejar på oss som har fått hjälp och så säger vi HejDå till dom som tror att dom e något för dom har en perfekt ekonomi. 

Trevlig kväll:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0