Allt i allt

Ja, här kommer en snabb sammanfattning av vad som har hänt. 

Jag och Mattias tog en bussresa till Ölfestivalen i Bremen förra helgen. Vi hade mycket trevligt och tyckte det var skit kul. Vi åkte med Hagestads touring. Min ena syster och gubbe åkte med, några av våra vänner var med och min systers arbetskamrat och hans fru var oxå med. Vi var 9st totalt i vår lilla mysiga sällskap. Där blev mycket dricka och god mat både när vi åkte ner på bussen på fredagen och på lördagen, sen på söndagen var det lite avslaget. Mattias lyckade hälla i sig 4L öl på lördagen i öltältet. Jag lyckades med en och sen tog jag några goda likörer. Sen fick det vara bra för min del. Sen blev det vatten för min det. Vi hade många goda skratt den helgen. Eller kompis??
Det var lite dö fött på bussen ner. Där var mest gamlingar som inte ville vara med på våra skålningar, så ska ni åka någon gång ner dit kolla hur många gamlingar och yngre människor där finns på bussen innan. Vill ni ha roligt ska där vara många yngre och vill man att där ska vara dö fött åk med gamlingarna. Jaja. Nu vet vi det till nästa gång. Det var en skön helg som vi hade där nere. 
Barnen var hos farmor och farfar och det tackar vi för. Dom lånade våra vildingar så vi kunde roa oss. 

Ja och sen kom lov veckan för skolbarnen. På måndagen var vi lediga. Det kunde behövas tyckte vi. Så vi lånade ut barnen till mina kusiner på vars ett håll, för vi skulle ha hem mäklare som kunde värdera vårt hus:)
Så nu e det klart:)

Sen var det då dagis för barnen på tisdagen och på kvällen blev Filippa sjuk. Hon fick feber, så Mattias fick vara hemma med dom små trollen. Ja och sen kom Filicia på onsdagen. Då fick hon feber. Så vi hade två sjuka barn och gubben fick vara hemma. Jag kunde inte vara hemma pga vissa skäl som jag inte kan nämna här.... Men det gick ju bra denna gången. Jag får vara hemma nästa gång om det inte e kräksjukan, för det får Mattias ta. Jag klarar inte av det:( 

Ja, så nu e vi på benen igen. Så nu ser vi hur länge det går denna gången innan någon ny sjukdom kommer igen. Det e så himla tråkigt. 

Ja, just nu har jag inte mer och skriva om, men återkommer senare :) <3

Kramisar








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0