Trevlig kväll

Tack för en trevlig kväll med mycket god mat och sällskap och kortspels mys.. Synd att Lilla syster hade lite feber, men det går väl över igen... 
 
Så dagen idag blev inte som vi hade tänkt, då våra vänner vi skulle träffa e lite sjuka än och så blev ju lilla syster sjuk, men så hade vi en annan plan, men det gick ju inte det heller för att Lilla syster inte e kry.. Så nu får vi se vad vi ska hitta på med idag.. Det blir kanske en kväll hemma i soffan, vi och barnen bara eller så e där någon snäll som vill att vi ska komma till dom ändå:) Man vet ju aldrig:)
 
Så natten har ju varit så där bra inatt.. Undrar om jag ska få en tid hos läkaren och få kollat Lillans öron.. Det kan ju vara så att hon har ont i dom igen och då sover hon ju inte på natten.. Hon har ju legat och sovit hos mig till klockan halv 5 i morse, då lade jag henne i sin egen säng, men hon vaknade direkt nästan och ville upp.. Gubben ryckte ut och tog henne en stund så jag fick sova någon timme, sen kom hon till mig igen och sen vaknade dom och ville upp, så dom gick upp och jag fick fortsätta sova lite till.. Tack så mycket, Hjärtat mitt... Jag älskar dig <3
 
Ni får ha en trevlig dag..
På återsende:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0