Mina tjejer

Min tjejer e för Goa. Den ena e hos Farmor och Farfar och den andra e hemma hos mig och sover i vagnen.

Stora tjejen har sovit över hos Farmor och Farfar. Hon kommer hem idag. Vi firade Farfars 60-års dag igår och i söndags hjälpte hon till och göra smörgås tårta och vanlig tårta. Hon tycker det e så kul och hjälpa till.
Men imorgon e det som vanligt igen, så då e det förskolan igen som gäller:) Hon tycker om och vara där:)

Lilla tjejer e hemma med mig och sover i sin vagn och går inte det så ligger hon gärna i famnen och sover. Det e så mysigt, men hoppas bara att hon blir av med öroninflammationen och slemhostan som hon har fått. Detta e ju bara andra gången hon har öroninflammation. Hon hade det inrökande av februari med. Hoppas hon slipper det, så det inte blir lika illa som hennes kusin, som e inne på sin tredje eller fjärde behandling, tror jag det var.
Så vi får hoppas på att dom små liven blir bättre snart.

Ha en underbar dag i solskenet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0