Influensan eller inte??

Jaha vad säger man. Först var Gubben sjuk, sen blev Lilla syster sjuk och sen blev jag sjuk och nu e Stora syster oxå sjuk. Jag tror vi har åkt på en av influensorna som går. Jag har i alla fall feber och ont i hela kroppen, hes och hosta. Gubben hade första omgången halsfluss och öron problem och feber och ont i kroppen och andra omgången hade han feber, heshet och ont i kroppen. Lilla syster hade öroninflammation, hosta, feber, heshet och nu rinner hennes näsa lite grann bara. Stora syster har feber och hosta och lite dålig i magen i morse, men ingenting alls under dagen, så det var nog bara en tillfällighet. Så nu hoppas vi på att det inte kommer en gång till utan att det blir borta och att vi snart blir friska. Gubben fick ta VAVH i går då jag inte kunde ta barnen, för att jag hade feber och kunde inte vara uppe. Tog en panodil, men det hjälpte inte så mycket. Kunde i alla fall hämta dottern med Gubbens hjälp. Så idag har jag och Stora syster legat på soffan och vilat. Man orkar ju inte vara uppe och Gubben har fått ta hand om oss.

Tack Älskling för att du har tagit hand om oss extra mycket nu när vi e dåliga.

Jag måste tillägga att jag brukar inte vara så här dålig. Det e första gången på många år.

Jag vet oxå om att där e många som ligger i detta. Några träffade vi i måndags och dom har blivit sjuka nu under veckan och även idag.
Krya på er!!!

Hoppas på att vi blir friska snart:)

Kram på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0