Fredag och Lördag

Ja. Då var fredagen och lördagen av klarad.

Fredagen den 22/3 såg vi fram i mot. Jag och Filippa blev bättre. Ingen feber alls. Så på kvällen åkte vi iväg. Vi träffade en gammal klasskamrat och hennes familj. Vi hade mycket trevligt och vill gärna träffa er igen, så fort det går och vi och ni har en ledig dag. Du har en mycket trevlig man och barnen e så härliga och trevliga. Riktiga Charmtroll e dom:) Maten smakade gott och allt annat med. Tiden gick fort och det tyckte jag var synd, men men. Så vi körde hem ca 00.45. Hemfärden gick bra trotts vädret. Det snöade och blåste, så ni kan ju tänka er hur vägarna såg ut. Dom var inte alls bra. Men hem kom vi. Det tog 1 timme. Så klockan var ca 01.50.. Ungarna i säng och jag i säng och gubben kom sen. Han skulle bara starta kaminen innan han gick upp.

Så då var det Lördag 23/3. Vi gick ut och sågade lite på veden som vi har liggandes där ute. Och jag fick faktiskt köra motorsågen, fast jag tog den eldrivna så länge. Och sen klöv vi lite av veden med. Allt gick bra.
Sen ville vi köra och hälsa på några vänner på kvällen, men dom skulle ha gäster och röka inne, så då tyckte vi att vi kunde bli hemma för barnens skull. Det e ju inte så bra för barnen och andas in det när där e många som röker och speciellt inte om dom e förkylda och lite hostiga sen innan. Men vår räddning kom. Vi fick andra trevliga gäster i stället. Så det blev TV och godis mm gottebord:) Och glad blev jag igen.
Så min kväll blev räddad:)

Idag står på schemat att jag ska iväg på kurs i Tableline. Trevlig:)

Ha en fortsatt trevlig dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0