Tappat suget av att blogga

Mmmm, ja vad ska jag säga. Jag har tappat suget av och blogga, då man tydligen inte kan och får skriva om vad som helst här på min egna blogg.. Den har ju hjälpt mig mycket, men nu får jag ju använda papper och penna i stället och kanske göra en bok av det om några år. Vem vet?? Det hade varit häftigt:) Eller hur?? Jag har fått tömma mitt huvud en del på pappret, men har en hel del kvar:) Så jag har min semester räddad:)

Vad mer kan man säga, jo jag och gubben jobbar bara denna veckan ut sen har vi 5veckors härlig semester med våra två busungar:) Det ska bli kul och se vad denna semester kommer och erbjuda, då vi har busiga barn.. Jag kommer och bjuda på några bilder av dom två. Jag hittade dom sittande på bordet efter maten:)

Jag har en själ i mig som e väldigt ledsen, för några av våra vänner e bortresta och det gör så ont. Jag saknar verkligen alla.. Bara jag tänker på dom alla kommer tårarna och ännu värre e det om man skulle se dom på några kort eller bli påmind om dom på ett eller annatvis, men men, man vet ju att det snart e över igen för denna gången:)

Och sen måste jag skriva om mitt huvud.. Jag har huvudvärk och har haft det sen förra i morgon e det 1vecka sedan det började. Jag har även att det känns som om man har sirap i huvudet och jag glömmer jätte lätt. Jag kan inte hålla saker och ting i huvudet och jag gör även fel saker. Saker som man inte ska göra, gör jag och det e ju inte alls bra:) Man får hoppas att den ger med sig snart, för det e så drygt och gå och ha ont hela tiden...

Tack och Hej leverpastej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0