Yes, Tack för det samtalet:)

Jag fick ett underbart samtal igår på mobilen... Jag blev så glad att tårarna sprutade och rann ner från mina kinder.. Och den som ringde undrade om det var fel det hon sa; Nä, jag blev bara glad..
Nu har många trådar blivit upp knutna och en sten från mina axlar har lättat.. Och det e så skönt kan ni tro..
Den e inskolning för lillan i augusti v33, men samtalet jag fick blev att inskolningen blev i APRIL i stället, så hon ska börja sin inskolning den 22/4 i stället.. Tänk så mycket detta kommer och lösa och tack för att du ringe mig.. Fler sådana hära positiva samtal vill man ha:)
 
Så nu skall jag börja jobba igen och det känns skönt.. Så jag kommer väl och vara tillbaka i Maj någon gång:) Så nu e det slut på friden:) Men jag har ett stort uppdrag på jobb som väntar väldigt mycket på mig och jag hoppas att ni på jobb e villiga och hjälpa mig, annars blir det nog svårt och få rätsida på det.. Där finns nog en del som kommer och göra det.. Ju fler desto bättre om ni vill ha en bra arbetsplast och arbetsmiljö...
 
Trevlig Alla Hjärtans Dag på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0