Vad har hänt

Jo, här har hänt rätt mycket.. Våra Färna kompisar har åkt hem.. Tack för några trevliga dagar tillsammans..Jag har fyllt år.. Tack för en trevlig överraskning.. Ni som vet vad jag menar:) Och självklart tack till er som kom hit även om jag inte firar det på så vis.. Ni som vet vad jag menar:) Dom som ville och kunde fick komma:)
 
Mmm, vad ska jag mer skriva.. Jo jag har även gjort polisanmälan på vissa folk och så på en idiot som ringer privat nr och lägger på.. Jag säger bara.. Men för fan hur gamla e du/ni som håller på med sådant.. Väx upp för fan.. Trodde mognaden hade hunnit ikapp, men ack vad fel jag hade.. Så nu får vi se vart detta leder till..
 
Och idag har Stora dottern varit en stund i förskolan.. Man blir alltid lika överraskad vad det står på den skylten som e orange och sitter på ytter dörren.. För 3 veckor redan stor där att det gick ögoninflammation på lilla avdelningen och det e ju över nu, men idag när man kom till förskolan stod det att det gick körtelfeber på lilla avdelningen, mmm och det e ju snyggt.. Men det e bara och bita ihop och lämna dottern där ändå och hoppas på att hon och lilla syster slipper och få det... Vi har väl varit sjuka vad vi ska, tycker jag i alla fall.. Jaja, nog om det..
 
Lilla systers mage har blivit bättre, så nu blir det helt mjölkfri kost och det går bättre och bättre för oss och henne.. Hon får inte ens använda soja produkter heller, för det e nästan likt mjölken på något vis, så vi får vänta med det med.. Nu får hon dricka havre mjölk och äta havre yoghurt i stället.. Inte helt populärt, men det går.. Så när hon börjar på förskolan, så blir det helt mjölkfri mat och dryck där med.. Så e det med den saken:)
 
Ja och stora syster fortsätter utan blöja på dagarna.. Hon gör både 1 & 2 på toa nu.. Idag missa dom och sätta på blöja på förskolan när dom har sin sovstund, men det fixade hon utan problem:) Och glad e jag:) Natten blir med blöja än tills hon känner sig redo och släppa den:)
 
Nu måste jag gå...
 
Ha det gott och må gott:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0