Sjukstugan

Ja vad säger man..Lite sjukstuga har det varit..
 
Gubben har halsfluss och förkylning som står och spänner, Stora och Lilla syster och jag har varit dåliga i magen.. Tänk att allt kom på en och samma gång.. Så trevligt.. Så vi har kampat nere i stora rummet.. Trevligt det med, men nu e jag och barnen mycket bättre.. Gubben e fortfarande dålig.. Inte så kul.. Så vi får se vad det blir av det hela.. Hoppas att allt försvinner snart, så alla kan vara glada och nöjda.. Här e ju lite tanda gnissel här och var, men det e väl folk som inte förstår riktigt hur det e och ha barn eller som har barn, men som inte har dom alltid eller bara rent av e avundsjuka.. Men ärligt talat tror ni verkligen att det e så kul och vara hemma och vara sjuk och ha sjuka barn?? Nä, jag tror verkligen inte det.. Vad tror du/ni själva?? Ni kan ju komma hit och pröva det.. Vi lämnar dom gärna till dig/er när dom e sjuka och du/ni e sjuka samtidigt.. Jag tror där e någon som håller håller med mig där ute..
 
Jaja nu e jag och barnen bättre i alla fall, så vi får väl ta hand om gubben nu, så han blir bättre och kan komma till jobb igen.. Dom saknar väl honom där...
 
 
Lite trevliga bilder får man lägga in på oss så man blir glad och varm i kroppen..
 
Trevlig kväll på er:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 krya på er <3 kram

2013-02-05 @ 20:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0