Många som såg oss

Där var många nära och kära familj och vänner som såg oss på TV igår.. För många var det rörande och andra inte.. Men detta var nödvändigt ont och göra det, eftersom det har varit som det varit innan.. Gubben vaknade och jag vaknade.. Vi båda har fått tänka om på olika sätt och detta har varit en nyttig skola för oss.. Några kommentarer man har fått både på Fb och på TV3/lyxfällan har inte varit så snälla.. Men det tyvärr sådana som inte förstår hur det e.. Bara för att dom har det bra innebär det inte att alla har det.. Men vi har ju inte tagit lån för och resa på semester och vi har aktat oss för och hamna hos kronofogden.. Det var på håret kan jag säga..
 
Det tråkiga e då att där finns personer som går till angrepp på hur man ser ut och att man skämmer ut skåningarna osv på fb.. Det e mycket tråkigt att folk gör så. Det tråkiga e att dom fortsätter och mobba en efter skolan med.. Jag trodde det hade tagit slut.. Tack och lov finns där dom som har slutat och tagit sitt förnuft till fånga och blivit vuxna och fått egna barn.. Jag tror att det har hjälpt dom mycket och att just ni som har gjort det mot mig sporrar mig nu, det känns extra skönt:) Jag hoppas att det känns lika skönt för er med:)
 
Jag vill tacka alla som har peppat oss efter programmets slut och alla fina ord ni har skrivit och sagt till oss.. Det värmer så otroligt mycket inom bords..
 
Nu blickar vi framåt och tar nya steg.. Vi och som många andra så har vi lite och jobba på och med:)
 
Jo och en sak till, alla ni som hjälpt oss, men som munnen har glappat på.. Var tysta nästa gång man berättar en hemlighet.. Detta hade kunnat kosta oss mycket pengar.. Vi hade fått betala vite och det e på 6 siffrigt belopp och det hade ni fått hjälpa oss och betala.. kul va:) Men nu vet man oxå vem man ska säga något till och inte..
Jo och en sak till.. Där var någon som hade tipsat oss till Ystad Allehand att vi skulle vara med.. Det var ju snällt, men nästa gång kan ni ju komma till oss först och berätta det, att ni hade tänkt och göra det:) Det e mycket trevligare om man lägger korten på bordet direkt och vågar stå för att man har gjort det:)
 
Ha en fortsatt trevlig fredags kväll..
Tjinge ling
 
 

Kommentarer
Postat av: kicki

Hej vännerna,tyckte det var mycket starkt gjort av er,även om jag visste lite redan innan,synd att någon glappat,är alltid tradigt,men jag håller på er och tror att detta kkommer att bli mycket bra i slutänden,säger bara ett stort Lycka till,kramiz

Svar: Tack så mycket:) Ja, det e synd att vissa inte kan hålla munnen stängd..Vi kommer och fortsätta och jobba på alla planen:) Kramisar
Nuttegull

2013-02-15 @ 18:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0