Hej Hej

Här går det undan både dagarna och annat:) Vilket e trevligt:)
 
Stora dotter e inne i trost period och det resulterade i 1,5 timmes utbrott om det inte var 2 timmar.. Jaja all energi trillade bort från en.. Mindre kul:(
Men sen och andra sidan e hon jätteduktig på andra sätt och vis.. Går på toa och gör både 1 & 2 där och det e jättebra.. Sen älskar hon och åka buss till dagis om mornarna:) Buss och dagis då e dagen gjord för henne:)
 
Sen Lilla syster hon går nu.. Hon reser sig själv och gå.. Hon e fortfarande lite vinglig, men det går:) Hon sätter sig pladask på rumpan, men hon reser sig igen och försöker:)
Hon har även tänder som kommer ner, så hon e lite kinkig hon med:( Lite tråkigt, men det går:)
 
Sen att man har blivit mobbad i skolan och att det fortsätter i vuxen ålder e en annan sak och trakasserad.. Det ända jag kan säga till dom som gör det e; KUL FÖR ER, MEN MINDRE KUL FÖR DEN SOM BLIR UTSATT FÖR DET.. E det något så e det bättre att man går till personen i fråga.. Men det visa oxå vilket stadie dom befinner sig i, i derras liv, som gör det.. Men man vet ju oxå var dom står, dom som håller med "gillar" och det trodde inte jag att det skulle göra.. Man vet även var den nivån på folket ligger.. Men, men nu e det som det e och det går inte och göra det ogjort.. Tur man har dom vännerna som tycker annorlunda om det man har gjort:) Och dom vännerna e guldvärda..
 
Mmm sen har jag en annan sak med som jag vill berätta, men det kan jag inte göra.. Så jag får hålla det för mig själv:) Blev ni nyfikna nu?? För det hade jag själv blivit:)
 
Ja, februari månad verkar bli en bra månad trotts allt. Lite hinder på vägen måste man ha, eller vad säger ni??
Titta på bröllop, träffa gamla vänner, bada med barnen, lite kalas med kaffe, dans och träffa "nya vänner".. Ja och sen var denna månaden gången:) Mycket smått och gott.. Det måste man ha här i livet:)
 
Kram till er alla:)
 
Ha en trevlig fredags kväll:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0