Första provet med Vanish

Då var första provet med Vanish färdigt. Och det lyckades. Filicia hade bajsat jätte mycket i torsdags på dagis, så det hade runnit ut på kläderna. Så hennes kläder blev tvättade igår och allt bajset försvann och ingen fläck. Bajset var intorkat på kläderna. Hon hade blåa byxor och röd tröja. Jag vad jag har för mig så fräter bajs och där blir fläckar av det. Jag använde Vanish Extra Hygiene Pulver i och med det var bajs och så för att den dödar bakterierna om där e några kvar från bajset:)



Vanish Extra Hygiene Pulver
Hjälper till att avlägsna bakterierna i din tvätt

• För vittvätt & färger
• Effektiv mot alla typer av fläckar
• Tillför till tvättmedlet vid varje tvätt eller förbehandla innan tvätt
• Parfymfri
• Svanenmärkt
•Rekommenderad av Astma & Allergiförbundet





Ta da:)

Lycka till!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0