Soliga dagar

Så skönt det e nu när solen e uppe:) Man får ny energi i kroppen och man vill bara ut i trädgården. Jag och barnen har varit ute och det e så skönt:) Igår kväll satte vi upp Stora dotterns studsmatta och i dag har jag och Lilla dottern klippt rosorna, medan Stora dottern var på dagis och lekte av sig... Sen kom mina föräldrar ner för och hjälpa mig... Dom passade Lilla dottern medan jag var hos läkaren... Tack för hjälpen:). Sen vid 14- tiden hämtade jag Stora dottern och körde henne till min kusin som ville ha henne en stund, sen tog dom bussen ner... Och vi fortsatte och va ute efter kvällsmaten... Det e ju bäst och passa på, för barnen blir så trötta och sover mycket bättre på nätterna... Så e det fint väder imorgon med så ska vi vara ute då med:)

Ha det gött:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0