Ledsen dag idag

Mmmmm. Idag e en sådan dag jag inte vill ha i mitt liv... Idag har jag känt mig ledsen hela dagen... Jag vill vara som jag har varit dom andra dagarna, men så blev det inte alls.... Det hela började med att jag kom och tänka på att det var sista gången idag som Lilla dottern var på rytmiken i Skurup och det e jättetråkigt och känns hemskt. Jag kommer och sakna 3 goda vänner som håller i det... Dom e så snälla och trevliga och så kan man prata med dom och ha kul:) Tack för att ni finns och för att ni stöttar mig när det var som svårast:)
Och sen kom nästa grej... Jag skulle träffa en kusin efter rytmiken, men där blev ett missförstånd idag, så det blev inte av... Kusinen skulle träffa någon vid tåget och åka iväg... Men dom åkte inte iväg... Det blev ändrade planer där med... Jag promenerade vidare med Lilla dottern i vagnen, för hon blev gnällig när vi var på rytmiken... Så jag fick henne och somna för en kort stund... Ställde henne där ute hos en vän... Sen vaknade hon efter en stund igen med ett skrik, så jag tog inne.. Och tog upp henne, men hon var så trött och fick inte ro.. Lade henne i vagnen igen och hon somnade för en kort stund igen, men vaknade igen, så hon fick en Supp och sen somnade hon gott i min famn och lade henne i vagnen... Hon sov en hel timme ungefär... Ja så nu e hon sjuk igen... Trött och hängig och gnällig... Alltså sjuk igen... Inget roligt alls.. Var hos läkaren och kollade öronen, halsen och så lysandes på lungorna... Allt var bra... Hon har en förkylning som heter Minella... Rosslet som hon har sitter inte fast utan den e lös och det e ju bra:) Så det e väl där för man e ledsen idag...

Min Älskade Man kom med ett bra förslag, så det piggade upp mig en hel del... Vi planterade om våra Aloe Vera kaktusar:) E där någon som e intresserad av sådana, så kom gärna med krukor till mig, så får ni plantor:) Jag har jätte jätte många sådana:)

Ha en bra afton:)




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej!
Kan man ha aloe Vera växten ute eller den klarar inte det?
Hoppas lilla syster inte är sjuk så länge denna gång.förstår hur du känner om rytmiken:( saknar det fortfarande!
Kram på er:)

Svar: Aloe veran kan du ha ute på sommaren när det e varmt, men annars inne...Vi hoppas på det bästa med lillan dottern.. och rytmiken.. Ja den kommer man och sakna:( Kram på er
Nuttegull

2013-04-19 @ 09:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0