Min fasa

Min fasa var att bli lämnad ensam och ja det blev jag... Det har jag klarat perfekt, men nu blev min dotter magsjuk och jag har ju stora problem med kräk.... Usch fy säger jag bara.... Men visst klarar jag det... Men tårarna vill bara rinna ner från mina kinder och jag vet att det inte e lönt för där e ingen som ser och ingen som hjälper mig nu.... Visst fixar man det, men man känner paniken o ångesten komma... Och tårarna kommer... Trött e man men man får hålla sig vaken... Hon brukar bara kräka en gång men varför skulle det hända nu när man har barnen själv... Så jag får väl hälsa vinterkräksjukan välkommen till oss.. I år besegrade du min lilla familj... Utterligare en prövning... Ingen rolig prövning, men jag vet att jag klarar det... 


Kram o god natt eller god morgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0